101 cílů za 1001 dnů – shrnutí duben - listopad


A protože má neschopnost dosáhla netušených rozměrů přináším shrnutí za tak dlouhé období.

Něco se povedlo více, něco méně a něco se ani povést nemohlo, protože situace ve světě je taková, jaká je a jaká byla.

 

Cíl 7 – další pokusy v průběhu měsíců proběhly, ale pravidelnost opět nikde. A asi se to jen tak nezmění.

 

26. další shlédnutý film - hrané kráska a zvíře… Ale stejně se mi líbí víc ta původní animovaná verze. + Viděna nová verze Malých žen a konečně Hobit 2 část.

 

Cíl 33 – Myslím, že to letos opět splním, ač jsem si dala ambiciózní cíl 120 knih (což je mimochodem maximum).

 

Cíl 35. - SPLNĚNO, Jupí! Jeden motiv konečně dokončen. Dokonce jsem se tak rozjela, že už mám víc než jeden.

 

Cíl 38. nakoupeno dalších 5 knih přímo z nakladatelství Straky na vrbě, z toho vyplývá, že mám SPLNĚNO. A to nepočítám x dalších knižních nákupů.

 

Cíl 42 je ošemetný, člověk má relativně více času, ale nechce ho trávit u prarodičů aby jim náhodou něco nepřivezl. A ona i krátká návštěva v roušce docela vyčerpá.

 

Cíl 46 – SPLNĚNO v listopadu z nouze přečtená historická romance.

 

Cíl 47 – stránky u přečtených knih si eviduji, i když uznávám, že občas to je oříšek, obzvlášť u povídkových audioknih, které defacto jako jeden svazek nevyšly…

 

Cíl 49 – trochu víc si to stěžuji, navyšuji kapacitu knihovny, nakoupila jsem během podzimu mnoho knih (měla jsem nějakou nákupní mánii)

 

Cíl 79 změnou domény vypadl.

 

Cíl 60 – vyzkoušeny 2 nové druhy, ale pravidelnost nikde

 

Cíl 62 – pořád objevuji nové interprety, krásné hudby je velké množství, teď jen mít na to čas

 

Cíl 65 – k listopadu počet přečtených knih se vyhoupl na 910, končím příští rok v říjnu, dosažení/nedosažení té tisícovky bude ještě zajímavé.

 

Cíl 74 – olejíčky a vůně do aromalampy - splněno

 

Cíl 92 – poslední dobou se doma docela experimentovalo, takže ano nové recepty se daří realizovat

 

Cíl 93 – další 2 noví tvůrci videí o knihách, konečně mám zase na co koukat, ti stávající začínají stávkovat…


Cíl 94. - i díky mé neuvěřitelné rozečtenosti, a nouzi která mě donutila číst ledacos tak se mi podařilo cíl naplnit. Juchů! (takže např. autoři: Mornštajnová, Jonasson, Tochman, Lewis, Ewan, Vinge, Lorca, Herbert, Bradbury,…)

 

Cíl 96 – další 2 komixové knihy přečteny – Zámek od Kafky a Tři králové, pomalu se blížím do poloviny

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola 21- Jednání

Setkání část 3.

Čarodějnice