101 cílů za 1001 dnů - shrnutí prosinec

 Vyhrabala jsem historický článek a posílám ho ven. Aby tu alespoň nebylo tak mrtvo.

 

Cíl 15 – vycestování z ČR – rozhodla jsem se, tento cíl definitivně odepsat. I kdyby se situace změnila, pravděpodobnost splnění je naprosto minimální.

Cíl 33 – výzva od Ells, splněno a vlastně i trochu přeplněno, celkem je to fantastických 125 knih.

Cíl 39 – knihovna v rámci úklidu před Vánoci přeorganizována a přeskládána, ale byla to makačka. Mé knižní nákupy se na mé knihovně projevily poněkud negativně.

Cíl 57 a 58 – úklid disku a počítače, z určité části se mi to nějak povedlo kvůli plánovanému přeinstalování a spravování noťasu.

Cíl 63 – koupeno nové CD od XIII. Století, ještě jsem ho neslyšela. Takže posun na 4 z 5. Blížím se k cíli.

Cíl 75 – mini posun v četbě z bráchovi knihovny, jedna přečtená kniha, nic víc.

Cíl 78 – opět zasáhl zásah do noťasu, kterého jsem se obávala. Nemám tam teď nic. Takže cíl SPLNĚN.

Cíl 86 – SPLNĚNO – mám víc jak 10 000 poslechů na last fm. Velký podíl na tom má homeoffice a 2 měsíce, které jsem teď byla zavřená doma. Aspoň to nějakou pozitivní věc mělo.

Cíl 88 – dohrání her, zjistila jsem, že se mi to poněkud komplikuje, aneb zjistila jsem, že většina her které mám ve vlastnictví na svém noťasu prostě nerozjedu. Takže smůla.

 

Tak a to je za měsíc prosinec všechno. Tak takový byl rok 2020 a mé plnění stanovených cílů. Tento rok tato dlouhá výzva už půjde do finálně. Mám před sebou jen necelých 10 měsíců. Takže to bude ještě kratší než normálně. Tak uvidíme, jestli se něco ještě zadaří, nebo jsem již skončila.

Komentáře

  1. XIII. Století je dobrá kapela. Poslouchám jí ale hlavně na youtube. CD od ní nemám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola 21- Jednání

Setkání část 3.

Čarodějnice