Shrnutí knižního roku 2020

 


Již tradiční shrnutí knižního roku.

Bylo to divoké. Pomalý rozjezd, strhující tempo na jaře, mrtvé léto, oživení na podzim a skomírající zima.

Ale výsledek je fascinující a jedná se o můj osobně rekord, 125 knih a celkem téměř 37 tisíc stran. 

 

A to už něco znamená, navíc u několika titulů jsem neměla informace o počtu stránek, protože se jednalo o audio tituly, které v tom daném sloužení nevyšly jako knihy, takže doopravdy by počet stránek byl ještě trochu jiný.

Nejkratší přečtená kniha bylo Pásmo - G. Apollinaire – 32stran.

Nejdelší kniha: Vzpomínka na Zemi – L. Cch´-sin – 751 stran.

A trochu smutná bilance – 0 ohodnocených knih a 0 napsaných komentářů.

Databáze knih a jejich výzva – stejně jako loni splněno na 90 %, nepřečetla jsem knihu „od dánského autora“ a knihu „která má v názvu den v týdnu“.

Počet knih v kategorii „chystám se číst“ dosáhl hodnoty 408 knih. Dohazovala jsem nějakou tu klasiku a trochu se to vymklo z kontroly…

Posledním cílem bylo přečtení deseti sérií. No nedopadlo to tak jak jsem si to představovala. Z deseti sérii v seznamu jsem dočetla 3. Takže výsledek nic moc…

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola 21- Jednání

Setkání část 3.

Čarodějnice