Rekonstrukce

Drahý čtenáři,

pokud jsem někdo zabloudil z vybuchlých vod bývalého moře jménem blog.cz.

Je to divné! Cítím se nervózně jako když jsem psala poprvé na starý blog. Co si budeme povídat, měl své mouchy, ale na druhou stranu se ovládal vážně lehce. Zato zde si pořád připadám jako Alenka v říši divů.

Nechala jsem to tu dlouho tak nějak „vyhnívat“. Ale teď snad jsem se konečně dokopala k tomu něco dělat. Pokouším se vytvořit „rubriky“ a vůbec celé to tu nějak uspořádat. Dost věcí vzhledem k mému netechnickému já vůbec nepůjde, část snad nějak dokážu obejít..

Bude to ještě zajímavé… Celá takhle cesta na kterou jsem se (sice z donucení) vydala. Doufám, že se tu setkám s některými, které jsem znala už dříve. Doufám, že všechna spojení nebyla přerušena… I když je to možná naivní…

 

Ale to jsem odbočila někam kam jsem vůbec nechtěla. Jen jsem se chtěl svěřit s tím jak je to tu divné.. A že tu probíhá cosi jako rekonstrukce… Nebo prostě jen adaptace na nové prostředí. Uvidíme se na konci tohoto „kurzu“.

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola 21- Jednání

Setkání část 3.

Čarodějnice