Metalfest letem světem

Inu stalo se to, že jsem konečně po těch letech co je Metalfest v Plzni, měla i já zavítat do jeho bran. Bohužel se to nepěkně kryje se zkouškovým, takže jsem svoji přítomnost musela osekat na maximum.

Pátek
Nightwish
Hlavní lákadlo letošního ročníku a opravu tam na ně bylo narváno. Začali s cca 15 minutovým zpožděním. Hráli jak staré tak nové věci. Třeba já osobně jsem si nedokázala představit píseň Nemo s nikým jiným než s Tarjou, ale Floor v tom neztratila tvář. Vzhledem k tomu, že to bylo mé první setkání s mojí milovanou kapelou naživo nemám s čím srovnávat a tak mohu jen říci, že se mi to líbilo. Akorát mě zamrzel ten odchod. Zmizeli, pak se vrátili uklonit a byl konec. Žádný přídavek nic…

Ze soboty jsem slyšela Stratovarius a to byl celkem fajn zážitek. Načež jsem s kamarádem obsadila pěkné místo na trávě a čekala jsem na finskou kapelu Lordi. Dříve jsem je poslouchala a tak jsem si alespoň připomněla roky minulé.

V neděli jsem vyrazila pouze a jenom na Epicu a byla jsem více než nadšená. Skvělé vystoupení, které obsahovalo všechny pro mne známé a oblíbené písně. Jsem moc ráda, že je konečně viděla na živo. A tímto vystoupení pro mne Metalfest skončil. Nebylo toho mnoho, ale zkouškové mi nedovolilo tam strávit více času. Ale i to málo se počítá :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola 21- Jednání

Čarodějnice

Mlhy Avalonu