Plyšáci na cestách

Na začátku léta Zdeňka M vytvořila velmi zajímavý projekt Plyšáci na cestách. A tenhdy jsem se rozhodla, že se toho zúčastním. Ale člověk míní a osud mění a z mých cestovatelských plánů sešlo. Nakonec jsem vyrazila jen párkrát po okolí, kde jsem fotila pouze přírodu. A to ještě v jednom případě jsem nedojela, jelikož jsem se vysekala na kole. Myslím, že vám je tedy docela jasné, že mnoho fotek nevzniklo, ale těch pár co mám, jsem se rozhodla ukázat světu. Tady jsou.


Těsně před výletem plyšový pes Ben je připraven. Avšak jeho majitelka si nevšimla, že jí docházejí baterky a tak ze samotného výletu fotky nejsou.
Tohoto plyšáka mám již mnoho let. Kdybych chtěla našla bych snad i fotku na které ho k sobě poprvé tisknu u vánočního stromečku.

Bobík vě větvičkách černého rybízu, který byl moc dobrý. Foceno v jedné rozpadlé zahradě nedaleko Štítova.
Strávila jsem tam docela hezký čas v té a ze sousední zahrady se na mě koukal kůň. :-)

Než překročím vodičku, musím si tě vyfotit Bobíku ...
I v tom minimu vody, které tam je, rostou řasy. Které jsem už na základce se spolužačkou vytrhávala a vytvářela z nich kuličky, mini mističky,.. Ty se pak usuší na slunci a drží to. :D No tedy aspoň trochu. Bylo to takové melancholické zavzpomínání na doby minulé.

Jak šikmá věž.. ale on prostě neumí pořádně sedět rovně.
Ale stejně ho mám ráda. Získala jsem ho díky jakýmsi cereáliím, které jsem dříve jedli.
Takových 10-15 minut před pořízením této fotky jsem se na kole vytřískala. fotka vznikla jen abych se ujistila, že foťák funguje. Z výletu samého tedy nic nebylo, neboť jsem se doplazila k sestřenici, kde jsem si ošetřila rány a hurá domů.


Tak a to je vše. Mrzí mě, že fotek nevzniklo více. Snad příště..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola 21- Jednání

Čarodějnice

Mlhy Avalonu